انتشار زودهنگام متن جوابیه حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری به سئوالات نمایندگان استیضاح کننده




پاسخ های شفاف وزیر راه و ترابری به سئوالات مندرج در متن استیضاح 25 تن از نمایندگان مجلس هشتم شورای اسلامی [متن بدون ویرایش و از روی نوار ضبط شده - در جلسه تمرینی استیضاح - پیاده شده است]:

حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری:

ضمن اضهار انزجار از بی بصیرتی نمایندگان مجلس که این استیضاح رو راه انداختن، باید در جواب دسیسه چینی های امریکا و انگلیس در مجلس کیف انگلیسی، نکاتی رو اعلام کنم. سعی می کنم به سئوالات متن استیضاح تک تک پاسخ بدم که بعدا حرف توش در نیاد....

و اما سئوال اول...می گه که:

وقوع سوانح پی در پی هوائی و اعلام نظر غیر کارشناسانه در خصوص نرمال بودن سوانح هوائی در کشور، مثل سانحه قزوین و سانحه ارومیه

حالا چی اظهار نظر کنم؟ بگم تحریم ها پدرمون رو در آورده؟؟؟ وقتی رییس جمهور می گه "تحریم نمه نه"؟؟ خب اونوقت از وسط استیضاحم می کنن که...شما عوض اینکه امریکای جهان خوار رو برای تحریم ها استیضاح کنید، گیر دادید به وزیر رییس جمهور محبوب...آخه چقدر بی بصیرتی؟! (صدای شعار دادن نمایندگان مجلس:" امریکا، امریکا ننگ به تحریم تو" 7 بار، صدای لاریجانی:" خفه شید بسه دیگه")

البته اینها همه اش بهانه است...این بی بصیرت ها الان می خوان از سوانح هوایی سئوال کنن...و بعد اگر دیدند موفق نشدند می خوان بحث سرقت علمی من رو پیش بکشند..در صورتیکه ملت بیداره...شما الان که به خاطر 20-30 تا سانحه و 300-400 نفر کشته از مردم خودمون اینهمه شلوغش می کنید، اگر یه انگلیسی مرده بود چیکار می کردید؟ من شما رو به تزکیه نفس، بصیرت و جنبه داشتن دعوت می کنم...

در همین جا اضافه کنم که...آقای احمد ناطق نوری!...که مثل بختک افتادی رو سر مردم نور و محمود آباد...تو تا حالا مگه هواپیمات سقوط کرده که زر میزنی و استیضاح انگشت می زنی؟؟؟ می خوای همین ماشینت سقوط کنه... همون وسط راه ویلای محمود آبادت؟؟ نه..نه.. میخوای بگوها..تعارف نکن

سئوال نامربوط دوم:

استفاده غیرموجه و غیر اقتصادی از ناوگان هوائی مستهلک و غیرقابل اعتماد و در نتیجه وجود تردید در مردم به توانائی های تخصص کشور در زمینه حمل و نقل

بابا تحریمه دیگه...وقتی مثل بز دور مجلس راه میرید و تظاهرات میکنید و برای انرژی هسته شعر میخونید، خب اینم نتیجه تحریمه دیگه...دیگه زر زرتون چیه...اگه آرنج دارید برید سراغ رییس جمهور محبوب و مردمی...ما ناتوانیم؟؟ ما که روزی 7 بار داروی ایدز کشف می کنیم؟؟ ما که یه ساعته 69 درصد اورانیوم تو قابلمه غنی می کنیم؟؟ ما که صادراتمون دنیا رو گرفته؟؟ سیاه نمایی چرا می کنید؟ کی تردید کرده در توانایی های ما؟؟ عکسشو بده جنازه شو بگیر...فریبرز رییس دانا هم که باشه نصفه شب از تو توالت می کشیمش بیرون و می بریمش برای توجیه..فکر کردید مملکت خر تو خره؟؟؟ نه خیر آقا...مملکت وکیل تو وزیره

نمایندگان مجلس در حال توجه ویژه به سخنان وزیر

این احمد توکلی که پای استیضاح رو امضا زده، وزیر اون موسوی بی بصیرت بوده...این علی لاریجانی فقط قوم و خویش هاش رو آورده مجلس...این احمد توکلی هم پسر خاله شه [جدی راست میگه اینو/پیاده کننده نوار]...چقدر باندبازی آخه...ناوگان عمه تون مستهلکه...ما یه هفته دیگه تولید هواپیمای داخلی بویینگ 747 رو به تولید انبوه میرسونیم که در مقایسه با نمونه خارجی خیلی خیلی صرفه جویی ارزی داره...حالا ممکنه بعدا صرفه جویی انسانی نداشته باشه...که مهم نیست

سئوال هوایی سوم:

عدم اجرای قانون برنامه چهارم توسعه در خصوص نوسازی ناوگان هوائی

بابا رییس جمهور میگه این برنامه که هیچ، کل استراتژی 20 ساله نظام بیخودی و غیر کارشناسیه...بعد شما می گید برنامه چهارم؟ بعدشم رییس جمهور داره میگه ما از برنامه هفتم هم جلوتر هستیم کلا...یعنی ایشون دروغ میگه؟؟ دروغ میگه؟؟ نه جان مادرت دروغ میگه؟؟ بگم بیان همه تون رو ببرن ببندن تو بغل موارد قبرسی؟؟

این هادی مقدسی از بروجرد اصلا برنامه می فهمه چیه که زیر این استیضاح رو امضا کرده؟؟ این برنامه هفتگی مدرسه اش رو مامانش براش می نوشته...هووو مشدی، اگر جنتی بقیه نامزدها رو خط نمی زد که تو نماینده بروجرد که سهله، نماینده ده بالا هم نمی شدی

سئوال بی بصیرتانه چهارم:

عدم توجه و تبعیت از قوانین بودجه سنواتی 87 – 88 – 89 و دادن قول های فراوان غیرعملیاتی توسط شخص وزیر به طوریکه خود وزیر طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور اظهار داشته اند که بودجه 12 سال آینده، در سفرهای استانی پیش خور شده است.

بابا مگه من قول داده بودم... مگر من تصمیم میگیرم؟ وقتی رییس جمهور محبوب شیشه و اکس میزنه و روزی خدا تا دستاورد کشف میکنه و روزی 500 تا طرح در مخیله هاله ایش افتتاح میکنه، به بنده چکار دارید...چیه؟؟؟ چه انتظاری دارید؟؟ انتظار دارید وسط جلسه استانی، که اوج دستاوردهای نظام مردمی هست، بلند بشم و بگم، "چاییدی آقای رییس جمهور؛ پول نداریم"؟؟ خب اگر اونوقت از وسط استیضاحم کردن شبانه، کی جواب خانواده منو میده؟؟ چرا کمک 18 میلیاردی ما به ترکیه برای گسترش راههای اونجا رو نمی گید؟؟ چرا اختصاص بودجه مناسب برای توسعه و ترمیم راههای بیروت و حومه رو نمی گید؟؟ چرا فقط سیاه نمایی..ای بی بصیرتها

سئوال بی مورد پنجم:

عدم وجود جدیت در اصلاح مسیرها و معابر حادثه خیز کشور که موجب گردیده تا یکی از بالاترین آمار کشتار جاده ای در دنیا به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت گردد.

آقای نماینده...خانم نماینده...یه دقه با هم ور نرید ببینید چی می گم... من باید وقت بکنم که به معابر برسم... کو وقت؟؟ اگر به معابر و دیگر کارها برسم، اونوقت کی بره سفر استانی زرت و زورت؟؟ کی شعار بده صبح تا شب؟؟ کی رجز بخونه برای امریکا از صبح علی الطلوع تا بوق سگ؟ کی هی صبح تا شب آدمها رو جابجا کنه تو سازمانش؟؟ یعنی شما می گید که من همه وظایفم رو ول کنم و بچسبم به 2-3 هزار کشته در هفته و ماه؟؟ برو بابا حال نداری

ما هر وقت آمار بالا ارائه میدیم شما از حسودی از همین کارها می کنید...مملکتی که آمارش بالا نباشه مملکت آقا نیست..بفهمید این رو تا نبردیموتون جزو همون آماری که گفتید

سئوال کودکانه ششم:

عزل و نصب های پی در پی، مکرر و غیرمسئولانه و عجولانه در وزارت راه به ویژه در سازمان حساس هواپیمایی به طوری که در یکی از معاونت ها در یک و نیم سال گذشته، هر شش ماه یک انتصاب وجود داشته است.

آها...حالا به ما که رسید اینا عزل و نصل پی در پی، مکرر و غیرمسئولانه و عجولانه است؟؟؟ وزیر کشور مملکت رو مثل بزغاله میندازن بیرون کسی صداش در نمیاد....14 تا مشاور رییس جمهور محبوب رو یه شبه سوت میکنن... همین محمودجان در دوره اولش برای هر وزارت خونه تقریبا 2 تا وزیر داشته...2 تا هم معاون داشته...حالا یه کم صبر کنید یواش یواش وزیرهای این دوره رو هم خود به خود میزاره کنار... به شما چه که چی رو جای کی می کنیم ...ببخشید میزاریم ... حالا یه اتوبوسی میاد، یکی میره..یه کم جنبه داشته باشید...یا اگر آرنجی دارید که ندارید برید سراغ رییس جمهور و از عزل و نصب های ایشون بپرسید

سئوال هفتم:

کم توجهی به مسیرهای ریلی کشور به طوریکه برای مسیری که قول داده اند تا سال 91 افتتاح شود ، یک دهم اعتبار مورد نیاز منظور و در نتیجه کمترین حد پیشرفت فیزیکی متصور می باشد.

کورید مگه؟؟ خط آهن شیراز رو ندیدید؟؟ خب یه کم ریل هاش در رفته؟؟ مگه چیه؟ هواپیما که سقوط نکرده...وانگهی..مگر رییس جمهور با قطار میره سفر که بفهمه راه آهن ندارید؟؟ به درک که ندارید؟؟ این راه آهن رو هم اون رضاخان عامل انگلیس تو کله شما انداخته برای خدشه دار کردن مدیریت احمدی نژاد زیر عنایات مستقیم امام زمان و هاله نور

هش ...مرتیکه..با توام...سلیمان جعفرزاده...اصلا ماکو و چالداران کجا هست که تو نماینده شی؟؟ مگه قرار نبود اینا رو بدیم به روسا و خلاص؟؟ تو مرتیکه عامل روسها غلط کردی امضا کردی متن استیضاح رو...اصلا همین شماها بودید که ما تو جنگ چالداران شکست خوردیم...راه آهن اگر به توالت آقا هم بره من نمیذارم بره طرف ماکو و چالداران...تا ببینم چه غلطی می تونی بکنی

نمایندگان محترم مجلس در حال توجه به سخنان وزیر راه در حین بازی مفرح قایم موشک


سئوال بی بصیرت مندانه هشتم:

کم توجهی به ایثارگران شاغل در وزارتخانه

واقعا که...اصلا اینا مگه هنوز نمردن؟؟ چه معنی داره رییس جمهور و وزیراش به جای حرف زدن و خط و نشون کشیدن برای عالم و آدم به رسیدگی به مردم و خانواده شهدا و ایثارگران بپردازن...مگه مملکت بدون حرف پیش میره...حالا گیرم 10 تا جانباز و ایثرگر هم خودشون رو سوزوندن جلوی مجلس..جنبه شما کجا رفته...مگه وزیر راه مسئول استخدامه ایثارگران و جانبازان بی دست و پاست؟؟ بنده مسئول استخدام و توجه به لباس شخصی هایی هستم که هنوز توان دارند که باتوم دست بگیرن و مردم رو ارشاد کنند...اولویت با اونهاست...نمی فهمید؟؟؟ حتما باید عملا بیان توجیهتون کنن؟؟

هو شعبونعلی از سنندج و دیواندره...تو خودت چند تا ایثارگر بیکار داری تو حوزه انتخابی ات؟؟ می خوای منم گیر بدم؟؟ تو هم آدم شدی واسه ما...استیضاح امضا میکنی برا من؟؟ تا پارسال انگشت میزدی...بگم محمود بیاد بگه که کلاس پنجم چند تا تجدید آوردی؟ بگه؟؟ بگه؟ بگه؟؟؟

سئوال نهم از بی بصیرتان مجلس:

ناتوانی در حل مشکلات پیمانکاران طرف قرارداد با وزارت راه و ترابری که به ورشکستگی و فروپاشی شرکت های مهم راهسازی و عمران کشور منجر شده است.

ناتوان باباته مرتیکه...توهین میکنید چرا؟ نمی فهمید "بودجه راه تا 12 سال دیگه تموم شده" یعنی چی؟؟ شعور ندارید؟ حساب کتاب سرتون نمیشه؟؟ رییس جمهور محبوب - شاگرد گل من- 70 میلیون آدم رو ورشکسته کرده، کسی صداش در نمیاد...اونوقت شما گیر دادید به 4 تا پیمانکار...گیر میدید بیخود؟؟؟ می خواید منو ضایع کنید؟؟ اصلا همه پیمانکاران و شرکت هاشون از دار و دسته مهدی هاشمی بودند....حالا میخواید آرنج منو بخورید؟؟

با توام..علی زنجانی...تو اگه زنجانی هستی واسه چی از نقده انتخاب شدی؟؟؟ رای خریدی؟ کباب دادی؟ نذار بگم محمود بیاد "بگه"...اصلا تو تا حالا تو عمرت نقده رفتی؟؟ اصلا میدونی نقده کجای استان گلستان و چار محال بختیاریه؟ استیضاح می کنی؟ پشت گوشتو دیدی دفه بعد این صندلی سبزهای مجلس رو هم میبینی...یه بار هم یه جایی یه جوری به اون موسوی احتمالا خندیدی که من میگم سریعا اسنادش رو وزارت اطلاعات جور کنه...بی بصیرتِ کره خر

هوووششش حسن کامران...تو هر وقت تونستی نیم ساعت تو اصفهان سالم راه بری بعد بیا اینجا زرت و پرت کن...طبق آخرین نظرسنجی، اصفهانی ها تو رو بیضه شون هم حساب نمی کنن، چه برسه به نماینده....این نظرسنجی ما هم نیست که از اولش معلوم باشه دروغه...منبعش خارجیه اصلا

سئوال بی شرمانه دهم:

عدم جدیت در رفع عیوب و نواقص نظرات دیوان محاسبات ، سازمان بازرسی و سازمان حسابرسی

به من چه بابا؟؟ من مسئول اینا که نیستم...من مسئول گفتن "چشم" هستم...دقت نمی کنید چرا نمایندگان محترم...اصلا من وزیر نیستم که.. بُز هستم...هر چی گفتند من باید مثل بز اخفش سرمو تکون بدم...وقتی رییس جمهور خودش وزیر آقاست...خب من چی ام این وسط؟؟ بُزم دیگه...دیوان محاسبات نمه نه؟ سازمان بازرسی چیه؟؟ حسابرسی کدومه؟؟ اصلا خوبه رییس جمهور اینا رو هم مثل سازمان برنامه منحل کنه، ادغام کنه..و اسمش رو بزاره "نهاد چار دیواری اختیاری"؟ اگر رییس جمهور انقدر به قانون بیخودی احترام میذاره که در اینا رو تخته نمی کنه، شما دیگه پر رو نشید...

هوووو ..با توام علی مطهری...توی بی سواد هم واسه ما آدم شدی؟ باباتم پخی نبود...شبسترم شده شهر که تو هر روز از اون انتخاب میشی؟ اصلا تا حالا شبستر رفتی؟؟ تو تهران بدنیا اومدی، پات رو هم از تهران بیرون نذاشتی، تو رو چه به شبستر؟؟ دیگه پست نبود به تو بدند؟؟تو اصول گرایی؟؟ پس باتومت کو؟؟ شیشه نوشابه ات کو؟ همین که خواهرتو دادی به این علی لاریجانی فکر میکنی دیگه کسی باهات کاری نداره؟؟ من تو همین مجلس میدم همین لاریجانی دومادتون رو از سقف قپونی استیضاحش کنن...برو جوجه...مردم شبستر رو اگر ما خفه نمی کردیم، تو که سهلی، باباتم به خواب نمیدید تو رو این صندلی سبزها بشینی

هنوز یادم نرفته به کوچک زاده گفتی "خفه شو، سر جات بشین"...مرتیکه بی بصیرت پشمالو

سوال بیخودی یازدهم:

عدم توجه کافی به ایستگاههای هواشناسی کشور

آقا جان...شما کلا بالاخونه رو دادید اجاره، تقصیر ما چیه؟؟؟ کورید مگه؟ شعور ندارید مگه نمایندگان عزیز؟؟ آخه نفهم های محترم که موارد قبرس از شما بهتر می فهمن...مگه تهران اصلا اصلا هوا داره که هواشناسی بخواد؟؟ بقیه شهرها هم که معلومه وضعیتش چجوریه؟ هر جوری که امام زمان صلاح بدونن....به شما چه در کار امام زمان دخالت میکنید؟؟ بالاخره یا هوا ابریه یا بارونیه، یا آفتابیه، یا برفیه، یا همراه به غبار پراکنده، یا با مه صبحگاهی، یه هر چی...به شما چه...مگر شما وکیل و وصی مردمید؟؟ نیستید که؟؟ همینجوری بیخودی هستید دیگه....

بابا مملکت بیشتر از هوا به انرژی هسته ای نیاز داره....بیضه دارید بگید نه...بنزینمون هم خیلی خوبه...یعنی اصلا بخاطر همین بنزینه سوپر استاندارد هست که دستگاهها کار نمی کنن...اصلا دستگاهها دیگه حرفی برای گفتن ندارن

هووووش مرتیکه...سلمان خدادادی...اصلا ملکان کجاست که تو نماینده شی؟ خود ما در سفر استانی همون دور و برها بودیم یه بار با محمود اینا...ملت کیسه کیسه تشکر میاوردن برامون...بعد تو استیضاح می کنی؟ حیف اون 23 هزار طرحی که ما برای اون دور و بر تایید کردیم...البته من بعدا می فهمم بالاخره که ملکان کجاست یه روزی...

تو چی می گی سیروس برنا؟؟ برو اسمت رو عوض کن که مثل اسم گبرها می مونه...بی بصیرت استیضاح امضا کن...حالا این استیضاح که بازیه فقط...اگر جدی امضا می کردی از وسط استیضاحت می کردیم خودمون


و اما در آخر مطلب و سخن آخر...

ما خیلی مظلومیم بیخود...امام حسین در صحرای کربلا اگر حسابشو بکنید مثل من بود وسط شما یزیدیان...(گریه حضار) بهرحال هم اکنون که عده ای نماینده بی بصیرت، سعی در مکدر کردن چهره نماینده امام عصر (عج ...)دارند و خون به جگر رییس جمهور محبوب کرده اند تا هاله نور ایشان را کم رنگ جلوه داده شده و آب در آسیاب امریکا بریزند...(گریه شدید...عربده حضار بویژه روح الله حسینیان) من یک مدرک ناقصی دارم (گریه و عربده حضار)...من یک تقلب ناقصی کردم (گریه و عربده کوچک زاده و باقی نمایندگان)...من یک غلطی کردم استاد این محمود شدم...خواهشا بعد از این استیضاح سراغ مدرک تحصیلی من نرید...جان مادرتون گفتم!

1 comment:

Anonymous said...

خیلی عالی بود...به این میگن خبرنگاری حرفه ای...هنوز خبر در نیومده شما منتشرش کردی...خسته نباشید

سروش