قربانی بزرگ را آماده کنید، رای دادگاه لبنان از راه میرسد. مجید جمالی فش ها به کار نمی آیند.

قربانی بزرگت را انتخاب کن آقای رییس!

برای پخش شوهای مسخره در تلویزیون ضرغامی آماده شوید. انتخاب با شماست آقای وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی. قربانی باید آنقدر بزرگ باشد که تلخی محکومیت پدرخوانده قتل و جنایت را بگیرد.

خبرها از لبنان خواهند رسید اینبار. گویا پسر رفیق حریری از پسران مسئولان حکومتی کشته شده توسط شما در حوادث مسخره رانندگی و سقوط هواپیما و ترور ، و پدران فرزندان شهید شده توسط شما (از جمله پدر محسن روح االامینی)با شرف تر بوده است و بر سر خون پدر با شما وارد معامله نشده است. گویا پسر رفیق حریری نفهمیده است که چه راحت شما میتوانید آدم ها را غیب کنید و گویا نمی خواسته که امیرالمومنینیِ پدرخوانده را بپذیرد که حق داشته پدر او را بکشد.

درست انتخاب کن آقای وزیر، درست انتخاب کن آقای پدرخوانده، درست انتخاب کن رییس جمهور دولت نامنتخب. سید حسن نصرالله؟ فرماندهان حزب الله؟ فرماندهان سپاه قدس؟ فرماندهان سپاه پاسداران؟؟ یادتان باشد "عماد مغنیه" را قبلا قربانی و ترور کرده اید. از مهره سوخته 2 بار نمی توان استفاده کرد. مجید جمالی فش ها زیاد برای لاپوشانی حادثه ای که از راه می رسد بزرگ نیستند، اینبار پای خود پدرخوانده جنایت و قتل در میان است.

مهم نیست شما چه داستانی می خواهید با مغز معیوبتان بسازید، از الان همه میدانیم که همه آنها جاسوس و دست نشانده اسرائیل و امریکا بوده اند. میدانیم که شما تا قلب حیاط خلوت خانه رییس موساد نفوذ کرده اید. قبلا مجید جمالی فش گفته است که چقدر سازمانهای جاسوسی آنها از شما حساب میبرند. قبلا برای همه داستان های شما توجیه شده ایم. فقط جان مادرتان به ضرغامی نگویید که سناریوی داستانهای شما را بنویسد و فیلم اعتراف بسازد....که بدجوری تر میزند.

خواهشا فقط قربانی تان انقدر بزرگ باشد که حواس ما مردم ایران خوبِ خوبِ خوب پرت شود. یکی را هم قربانی کنید که جدی تر از احمدی نژاد باشد، دلقک قربانی خوبی برای این حادثه نمیشود.








1 comment:

Anonymous said...

gooooooooooooood!