حجت الاسلام پناهیان: درخواست رسمی دولت ژاپن برای دعای رهبر معظم انقلاب و جلوگیری از زلزله 9 ریشتری و سونامی در وزارت امور خارجه دریافت شد


خبرگزاری فارس: حجت الاسلام پناهیان در مجلس سخنرانی خود در مسجد امام جعفر صادق، ضمن اشاره به عذاب الهی که در ژاپن اتفاق افتاده است گفت:" خداوند از این عذابها لذت می برد. و ما خدا را شکر می کنیم که باعث خوشحالی خودشان شدند. اینها همه بخاطر بدحجابی زنان ژاپنی ایت که ما از صدر اسلام در این مورد به آنها تذکر داده بودیم."

وی افزود:" امر به معروف کار خودش را خواهد کرد. به حول و قوه الهی و در سایه بصیرت الهی مقام معظم رهبری و مدیریت جهانی رییس جمهور محبوب جناب احمدی نژاد، ژاپن را به خاک ذلت نشاندیم. دولت امریکا بداند که ما اصلا برای خرابکاری نیازی به بمب اتمی نداریم. همین که مقام معظم رهبری بنشینند و آرنجی آرنجی برای دنیا دعا و نفرین کند بس است."

حجت الاسلام پناهیان گفت:" خبر خوش امروز ما این است که همین الان به من خبر دادند که دیشب درخواست رسمی دولت استثمارگر ژاپن برای دعای مقام معظم رهبری در حق مردم ژاپن برای جلوگیری از سونامی و زلزله های بعدی در ژاپن به سفارت ایران در چین که یکی از شهرهای امریکاست تسلیم شده است. خبر خوش تر اینکه با دعای مقام معظم رهبری زلزله بالای هزار ریشتر ژاپن و سونامی (عذاب الله عظیما) تنها به یک نفر آسیب رسانده است. آن یک نفر هم گویا امریکایی بوده و دعا شامل حال شخص نمیشده است."

وی اضافه کرد:" اگر فتنه گران شلوغ کنند مقام معظم رهبری عطوفت و رافت اسلامی را کنار گذاشته و سونامی را صدا می کند تا همه شان را بخورد. سونامی یک همچه چیزی است. یکبار هم مقام معظم رهبری در حق حضرت موسی ، قبل از اینکه ایشان صهیونیست شوند، دعا کردند و یک سونامی بزرگی آمد با دهان مثل اژدها و فرعون را که دنبال موسی کرده بود خورد."

وی در خاتمه سخنرانی برای اثبات سخنان خود 7 بار روی منبر غش کرد. در پایان مراسم، با توزیع زنجیر، باتوم، کلت و تبر بین ملت همیشه در صحنه بطور خودجوش به سمت خانه سران فتنه حرکت و حمله کردند ولی بعد از مدت کوتاهی به صورت کاملا خودجوش به سمت زندان حشمتیه رهسپار شدند.

1 comment:

Unknown said...

man ridam be kam panahian va rahbarashan.