شما هم به ترور، اعدام، سنگسار و تبعید رای دادید

با این نوشته میدانم که بسیاری از دوستان دور و نزدیک را از دست خواهم داد...و البته عقیده خود را بزرگتر از سکوت و تایید دوستانم در مقابل ترور، اعدام، سنگسار و تبعید می دانم. مطمئنم هستم که بسیاری افراد ناخوانده این مطلب را انکار می کنند و در سایت های اشتراک اطلاعات به آن منفی میدهند، ولی آنچه گفتنی است را می گویم.

با تو هم هستم، با خود تو

روی سخنم با آنهاست که یا شادمانه و سرخوشانه لینک های ویدیوهای اخیر مهران مدیری را ارسال و کردند و به بازتولید خشونت و اعدام و ترور شخصیت افراد کمک کردند ...و یا بی خردانه به لینک های اینجنین که همه دلایل رای منفی اعم از " نقض کپی رایت"، "خلاف واقع"، "توهین آمیز" و "نقض حریم خصوصی" را در خود داشت رای مثبت دادند.

پتیشن موافقت با اعدام و ترور شخصیت را امضا کردید؟؟؟ مبارک است

باور نمی کنم که شما همانهایی هستید که پتیشن های مخالفت با اعدام و ترور و تبعید و زندان را امضا می کنید و لینک های مرتبط با آنها را تکثیر می کنید....مگر نه چه دلیلی دارد که اعدام و ترور شخصیت و توهین به خانواده عده ای در آنسوی دنیا را برتابید و آن را تایید کنید؟؟ گیرم که هم فکر شما نبودند، برای شما فقط اعدام و ترور و خشونت فیزیکی مهم است، در صورتیکه از اعدام و ترور و خشونت درونی و شخصیت افراد لذت می برید...با اینکه خشونت فیزیکی و بیرونی هزار بار بهتر از خشونت درونی است.

بعد ازآن همه شعار طرفداری آزادی بیان، پس اگر مخالف عقیده شما را تکه تکه کنند اشکالی ندارد!؟

گیرم که آنها شبکه های مورد علاقه شما را نمی گردانند، حرفهای سیاسی مورد علاقه شما را نمی زنند، رفتار مورد تایید شما را ندارند...اما هموطن شما بودند...اگر معنی هموطن را بفهمید...آنها هیچ مسئولتی در برابر زبان و کشور و عقاید شما ندارند...آنها تنها شبکه های خصوصی ای هستند که با هزار زحمت خود را نگاه می دارند تا صدای اقلیت خود را منتشر کنند...از دفن صدای یک عقلیت مهاجر و در تبعید شادمان شدید؟؟؟ به شما خبر بدهم که جمهوری اسلامی هم خوشحال شد. زهی خرد که شما راست.

چه کسی فحاشی را دامن میزند؟؟چه کسی محکوم میشود؟؟

شادمان شدید که فحاشی های آنان با فحاشی های مبالغه آمیز و فروش مادر و خواهرشان پاسخ داده شد؟؟؟ زهی هوش که شما دارید....چرا هیچگاه به این فکر نیفتادید که چه کسی فحش های رکیک را در این برنامه ها باب کرد...شما حتما یادتان رفته است که در برنامه های محترمانه این تلویزون ها در آغاز کار، ماموران جمهوری اسلامی خطوط تلفن اینها را اشغال میکردند و با فحش های ناموسی منطق اسلامی خود را نشان میدادند....این تلویزیون ها هیچ وقت آغازگر فرهنگ فحاشی نبودند...تلویزیون هایی بودند با فضای باز...با تلفن های آزاد (چیزی که تا صد سال دیگر در جمهوری اسلامی و تلویزیون ها و رادیوهای آن نخواهید دید)...در مقابل هجوم فحاشها، برخی از افراد و گروهها در این تلویزیونها دامن صبر از کف میدادند و میدهند و فحاشی می کنند...اما تلویزیون و حتی ساعت برنامه آنها خصوصی است...شما می توانید نگاه کنید و یا نکنید...آنها مسئول اخلاق شما نیستند...آنها مسئول انعکاس عقاید شما نیستند، آنها مسئول انعکاس خواسته های شما نیستند، به شما ربطی ندارد که آنها چه رفتار و عقیده ای دارند...نان خور شما نیستند، تلویزیون جمهوری اسلامی نانخور شماست...اگر جرات دارید انرژیتان را برای تخریب آن بکار ببرید.

با این همه در بسیاری مواردهمین تلویزیونهای فحاش شما را حمایت کرده اند، حتی وقتی به اصلاحات در ایران معتقد نبودند، پشت سر شما ایستادند، به خاتمی معتقد نبودند، به موسوی هم، اما حرکت های مردم را در حمایت اینان تشویق کردند، مردم را تنها نگذاشتند. می توانستند مردم را ندیده بگیرند، اما هنوز با سی سال فاصله و دوری از ایران، وطن پرست تر از شمایند تا کسی به کشتن جوانان هموطنشان در خیابان چشم نبندد...همین ها شبکه های بین المللی را مجبور می کنند که از اخبار ایران و جنایت ها به خاطر مصلحت های کشورشان عبور نکنند....همین شبکه ها که شما حکم اعدامشان را امضا فرمودید

فحش و ترور را دوست دارید، نه؟؟؟

اما آیا به راستی از فحش ناراحت میشوید؟؟؟ خون و غیرتتان به جوش می آید؟؟؟ پس چرا آنزمان که در تلویزیونی که خودتان پول آن را پرداخت میکنید شما را نژاد پست و زبان شما را زبان جهنم می خوانند دیگ غیرتتان به جوش نمی آید...چرا وقتی رو بروی تلویزیون ایران می نشینید و شعور شما در برنامه هایش ثانیه به ثانیه با گوسفندان مقایسه می شود، ناراحت نمی شوید....این تلویزیون حق شما و سهم شما و با پول و سرمایه شماست....وقتی جرات و شهامت اعتراض به آن را ندارید، چرا باید از به حراج گذاشتن مادر و خواهر و زن هموطنی در آن سوی دنیا مشعوف بشوید؟؟

مثل اکبر گنجی فکر می کنید؟؟ آفرین بر هوشتان

اکبر گنجی مطلبی پرانده اند که این شبکه ها اسلام را نقد کرده اند، زبان فارسی را در هم کوبیده اند، هیچ کس آنها را دوست ندارد و فحاش هم هستند. بسیاری از شما رای دهندگان به این ویدیوها هم همینطور فکر می کنید. اکبر گنجی میداند که باد از کدام سو می آید، و شما نمی دانید.

اکبر گنجی به شما نمی گوید که این تلویزیونها مسئول گسترش و حمایت زبان فارسی نیستند، به شما نمی گوید که وقتی شعور ما را در تلویزیون ایران با چارپایان مقایسه می کنند باید چه کنیم، به شما نمی گوید وقتی زبان پارسی با شکوه شما، زبان گناهکاران و کافران میشود، چه کسی مسئول است، اکبر گنجی به شما نمی گوید که وقتی از نظر مسئولان کشور 90 درصد مردم مفسد و کافر و خرابکار و دشمن هستند و این موضوع در سخنان و رفتار روزانه آنها مشخص است، عکس العمل شما چه باید باشد، اکبر گنجی به شما نمی گوید که جنده و تریاکی و ابنه ای خواندن آدمها و فروش خواهر و مادر آنها فرقی با تجاوز به دختران نابالغ پیش از اعدام در اوین ندارد...به شما نمی گوید این طنز نیست...به شما نمی گوید که شما همه به هزارن اوین و کهریزک و تجاوز دیگر رای مثبت داده اید، کار و وظیفه ایشان چیز دیگریست.

آخر کلام، برای شما 63 درصد

به تجاوز و اعدام و ترور شخصیت افراد رای مثبت دادید، زیرا آنان از جنس شما نبودند. رای مثبت دادید و ویدیوهای خواست جمهوری اسلامی را تبلیغ و منتشر کردید، آیا جمهوری اسلامی از جنس شماست؟؟ می نشینید دوباره پای کامپیوترهاتان و به این مطلب هم در سایت های مختلف رای منفی میدهید، چون بد است حرف مرد که یکی نباشد، مخصوصا با هوشی که شما دارید و تفکر، شهامتی بسیار می خواهد...بهرحال جمهوری اسلامی به نظر بسیاری از شما نزدیک تر است. شما همان 63 درصد احمدی نژاد هستید.

3 comments:

فریماه said...

من کاملا با صحبتهای شما موافقم. خیلی خوشحالم که یکب هم نظر من بود. این روزها اینقدر مخالف من و در دفاع از مدیری حرف زدند که به شخصیت خود شک کردم. واقعا عالی بود

Anonymous said...

man ham ba shoma kamelan movafegh hastam,,,ahsant

Sahar said...

shoma be noktehaye khubi eshare kardi vali kheili tond raftin. hame midunan ke tv iran hamash mozakhrafe (va inke che bayad kard o kolan hokumato ... bahsi jodas) ama mardom entezar daran ke tv ke kharej az iran pakhsh mishe barnamehaye khubi dashte bashe, chon una ham irano dus daran va ham azadiye bayan daran, baraye hamin entezare mardom bishtare va vakhti mibinan ke bishtaresh bimanie naomid mishan, gahi adam fek mikone asan hadafe in barnameha chie?! kar bejai mirese ke adam tv sakhte shode dar kharejo be iran tarji nemide.