پاسخ به دکتر خزعلی در توهین وی به دکتر شجاع الدین شفا

ما احترام سبز بودن همه هموطنانمان را نگاه می داریم، حتی اگر با ما هم عقیده نباشند، اما اگر در این راه پر آشوب ریاکاری کنند و دروغ زنی پیشه کنند؛ لحظه ای تحمل نخواهند شد. این جنبش، جنبش ضد خشک مغزی، دروغ و رد و طرد است. اگر در با خشک مغزان و دروغ زنان و طردکنندگان همراهید در این کشتی ننشینید که قایق ا.ن . خ.ر برایتان امن تر است.

پرخاش ناجوانمردانه پسر خزعلی به دکتر شجاع الدین شفا باعث شد تا نکاتی چند را درباره روند حرکت و اندیشه این به اصطلاح اصلاح طلب متذکر شوم:


1- اگر امثال پدر خزعلی در طول تاریخ نبودند؛ آنوسی ها یعنی یهودیان مسلمان نما هم نبودند. اگر امثال پدر خزعلی در طول تاریخ بر پیروان ادیان دیگر سخت نمی گرفتند، آنها را طرد نمی کردند، مردم را بر ضد آنان نمی شوراندند، حقوق انسانی و مذهبی آنها را پاس می داشتند، هیچگاه یک یهودی مجبور نمی شد خود را در لباس مسلمان بیافکند تا قبول اجتماعی بیابد. اگر پدران خزعلی و امثال آنها نبودند پدران ا.ن، مصباح یزدی، سعید اسلامی، عسگراولادی و ... مجبور نبودند زحمت دروغ مسلمانی را بر خود هموار کنند. بروید به تاریخ اهالی دیگر ادیان بعد از شیعه صفویه را بخوانید و مکانهای زندگی مجزای آنها در شهرها مثل یزد و کرمان و اصفهان و ... را ببینید تا بفهمید شیعهء پدر شما چه بر سر مردم با ادیان دیگر می آورده است. تنها دوره ای که در 500 سال اخیر فشاری غیر انسانی بر پیروان دیگر ادیان نیامده است و آنها از آزادی نسبی برخوردار بوده اند همان رژیم به قول شما دیکتاتور پهلوی هاست.

2- شجاع الدین شفا یهودی زاده باشد یا نه، او را با نوشته ها و کتب و تحقیقاتش می شناسیم و نه با پدرش و اجدادش. هرچه بود شجاع الدین شفا نام ایران را برکشید ولی پدران مسلمان امسال خزعلی نام ایران را در فهرست جهانی به پست ترین نام تبدیل کردند.

3- نوشتن تاریخ تاریک اسلام تا بحال به دلیل وجود افرادی مانند پدر خزعلی و فتواهای ارتداد و قتل امکان پذیر نشده است. برای همین حسین بن علی و پدرش که قاتلان ایرانیان بودند هنوز با روایت های دروغین فقهای شیعه معصوم و آزادیخواه تلقی می شوند. اگر کسی آنقدر جرات کرده است که نوری بر آن تاریکی ها که پدران خزعلی آفریدند بیافکند، شجاع و آزاده است؛ چه یهودی باشد، چه مسلمان، چه زرتشتی و .... درکتب شفا هیچ توهینی به اسلام نیست، ولی در کتب پدران خزعلی و دیگر فقهای اسلام هزاران توهین به انسان و اندیشه اوست در حالی که خداوند خود را برای آفرینش انسان و اندیشه اش احسن الخالقین نامیده است. کل معانی و درک پدران شما از اسلام از شکم و زیر شکم بالاتر نمی آید. حال انصاف بدهید چه کسی شان انسان و خداوند و اسلام را آلوده است.

4- در هیچ برهه ای از زمان شیعه و اسلام اینقدر بدبخت نبوده است که مدافعانش ا.ن و خ.ر و خزعلی ها باشند.

5- هیچ اشکالی ندارد که هنوز برای دیگران حکم قتل و ارتداد صادر می کنید. از امثال شما بیشتر از این انتظاری نداریم. از کوزه همان برون تراود که در اوست. از آن پدر اگر جز این بیاید؛ باید به مادر عزیز مشکوک شد.

6- پسر خزعلی اگر نگران تجارت کتاب و انتشاراتش است باید به رئیس دولت دروغ بپردازد و نه به پاچه یک محقق ترک جهان کرده.

7- سئوال کردن از تبار جرم نیست، اما هر وقت آزاد شد که به جرمهای پدران مسلمان خزعلی بپردازند، بعد شاید فرصتی پیدا شود برای رسیدگی به پدران یهودی تبارها. خزعلی خود می داند که در این خصوص چه خانه پوشالی ای دارد. بقول سعدی:" تو را که خانه نی این (ساخته شده از نی) است؛ بازی (آتش افکنی) نه این است".

8- اشکالی ندارد اگر شما و امثال شما به خاطر شرکت در جشنهای 2500 ساله که نام ایران را در دنیا پراکند شجاع الدین شفا را سرزنش کنید. زیرا شما اصلا مهم نیستید. مردم و تاریخ بعدها خواهند خواند که نمایندگانی رسمی از 69 كشور در این جشن ها شرکت کردند. به شما می گویم، نهایتا مردم ایران در ادامه نوشتن تاریخ، هزینه های شادمانی یک جشن را قبول می کند، اما مفت خواری پدران امثال شما، دادن نفت مجانی به چین و روسیه، انتقال پول ملت بخت برگشته ایران به بانک های خارجی، دست و دلبازی های کثیف سران جمهوری اسلامی برای حماس و حزب الله را نخواهند پذیرفت.

9- برخلاف نظر شما و دوستان شما، مراجع شیعه به آنقدر پستی در طول این 31 سال تن داده اند که مطمئن باشید در یک جامعه آزاد کسی آنها را نعل هم نخواهد کرد، چه برسد که به آنها بعنوان جانشینان پیامبر احترام بگذارند.

در پایان یادآور می شویم که ما بعنوان ایرانیان همراه و سازنده جنبش سبز از همه چیز می گذریم تا حتی امثال شما که جز ارتداد و قتل نمی دانید حرفتان را بزنید، با اینکه می دانیم حکم قتل و ارتداد و طرد و زندان ما از همین حالا در جیب شما و پدرتان است.


یوسف آستانه

3 comments:

سارا.ص said...

دوست گرامی شما اصلا چیزی راجع به این فرقه از یهودیان نمی دانید.انها برای وجه اجتماعی مسلمان نمی شوند.انان برای رسیدن به اهداف خاص و همیشه مضر و حتی طولانی مدت(شاید چندی نسل) برای مسلمانان رنگ عوض می کنند و مسلمان می شوند به ظاهر اما از هر مسلمانی مسلمان تر...در گذشته وهابیون و بابیان و بهاییان و زرتشتیان یا باصطلاح مسلمانان قدیم گبر ها شاید مجبور به چنین کاری می شدند.امادر مورد این فرقه یهودیان سخن شما کاملا بی اساس است

Anonymous said...

نابود باد اسلام پليد ريشه همه بدبختی های ايران. تا زمانی که اسلام در ايران است بهتر از اين نخواهد شد. چاره ديگری نداريم مگر اينکه به دين خودمان دين زرتشت برگرديم. البته با اين شرط که مانند اسلام در سياست دخالت نکند. کشوری که دينش در سياستش دخالت کرد به روز سياه خواهد نشست
اهورامزدای پاک ایران زمین را از دشمن، دروغ و خشکسالی نگاه دارد

Anonymous said...

سارای عزیز،

اینطور نیست که شما می گید. این روزها که فشار به مسلمانان زیاد شده در جهان که اونا رو تروریست می دونن، خیلی ها میرن و مسیحی می شن. در صدر اسلام هم همینطور بوده. ما کلی راوی حدیث داریم از راویانی که یهودی الاصل بودن. بزرگترین محدث اسلامی ابوهریره هست که بخاطر فشارهای مسلمانان بر دیگر ادیان مسلمان شدند.
اگر بحث تئوری توطئه و توهمه، من بهترش رو سراغ دارم که اسنادش هم وجود داره اگه بگیردید و اون پشتیبانی دولت بریتانیا از به قدرت رسیدن رژیم های شیعی در منطقه است. برید ببینید چرا این فسیلها برای عمل لوزه و سرماخوردگی به انگلیس می رن و چرا مثلا یک بار اشتباها به آلمان نمی رن.